Yeni yılın en iyi Suv modeli Turkiye'ye Geliyor: Chery OMODA 5
2023 yılında Türkiye pazarında piyasaya çıkarılması hedeflenen Chery OMODA 5, Meksika'nın büyük bir bölümünü temsil eden Autoshow TV mecrası tarafından "Yılın En İyi SUV'u" ve "Yılın En İyi Orta Boy Crossover Aracı" ödüllerine layık görüldü.
Chery OMODA 5, Meksika’nın ulusal otomotiv değerlendirmesi noktasındaki en yetkili mecrası kabul edilen Autoshow TV’nin ev sahipliğinde her yıl düzenlenen otomotiv ödülleri kapsamında “Yılın En İyi SUV’u” ve “Yılın En İyi Orta Boy Crossover Aracı” ödüllerini kazandı.
Meksika'nın %95'ini kapsayan bir medya kuruluşu olan Autoshow TV tarafından verilen prestijli ödüller, Chery OMODA 5 modelinin tanınırlığını ve rakipleri karşısındaki başarısını kanıtlıyor. Chery'nin küresel pazarlar için tasarladığı ilk model olan OMODA 5, benzersiz tasarımı, fütüristik akıllı teknolojileri ve üstün sürüş özellikleriyle genç kullanıcıların beğenisini kazandı. OMODA 5'in popülaritesi, modayı ve trendleri takip eden bir yaşam tarzına sahip müşterileri hedefliyor.
Ar-Ge ve üretim açısından Chery OMODA, kullanıcıların ihtiyaçlarını ve dünyadaki tüm büyük pazarlarda pazara erişim kurallarını tam olarak yerine getirmektedir. Sadece küresel "5 Yıldızlı" güvenlik standartlarına uygun Crossover tarzı SUV'lar sunmakla kalmayan Chery OMODA, kullanıcıların ihtiyaçlarını tam olarak karşılamak için yerelleştirilmiş sürüş ortamına uygun ürünler de geliştirmekte ve test etmektedir.
Chery OMODA, genç kullanıcı gruplarını etkilemek için tasarım ve donanımın yeterli olmadığını biliyor. Bağımsızlığına düşkün, bireysel olarak hareket eden, sosyal ve seyahatlerden keyif alan yeni nesil, şehirli trend belirleyiciler, ürünün kendisinden çok bilinirliğe ve etkileşime ihtiyaç duyuyor.
OMODA, bu bağlamda “O-UNIVERSE” dünyasını oluşturdu ve söz konusu yeni ekosistemle birlikte büyüyor. OMODA, sadece her “OMODER” ile aynı yaklaşımı paylaşarak ve birlikte oynayarak, OMODA’nın gençlerle hareket ederek en moda Crossover-SUV markası olabileceğine inanıyor.
Bu nedenle OMODA, O-UNIVERSE ekosistemini hayatlarının merkezinde tutan kullanıcılar için moda, yaratıcılık, teknoloji ve çevrecilik temalarında da onların yanında yer alan O-FASHION, O-LAB, O-TECH ve O-LIFE olmak üzere dört ana bölüm oluşturdu.
OMODA, artık sadece bir ulaşım aracı değil, kullanıcıların kimliğinin ve kişiliğinin bir ifadesi olan araçlarla ilgili yeni bir düşünme şekli ortaya koyuyor.
Daha da önemlisi, OMODA ile araçlar birer soğuk makine olmaktan çıkıyor, her zaman ilgi alanlarına göre kullanıcısına eşlik edebilecek yeni bir ekoloji ortaya koyuyor.
OMODA, “Gerçek dünyanın alışılagelmiş alışkanlıklarını yıkıyor ve geleceği önceden görerek” seyahat algımızı yeniliyor ve araçları yeniden tanımlıyor.
Sonuç olarak OMODA ekibi, gençlerin popüler yaşam tarzına uygun çözüm olarak “CROSS” tanımına odaklandı.
Günümüzde oldukça popüler hale gelen, sanal ve gerçek dünyadaki kimlikler ve rollerin “çapraz” yani segmentler arasındaki geçişleri, OMODA’nın geliştirilmesine ilham kaynağı oldu.
Bu nedenle aracı başka bir paralel evrenden günümüz dünyasına getirmek, genç kullanıcılara ileri tasarım ve geleceğin teknolojisini sunmak, gerçek dünyanın geleneksel kısıtlamalarını aşmak ve geleceği öngörmek üzere OMODA, kendine has özellikleriyle yeni nesilde ileri teknoloji ve aidiyet duygusu yaratıyor.